معرفی

مرکز تماس شرکت ایران ارقام با بهره گیری از متبحرترین مغزافزارها و به بکارگیری پیشرفته ترین سخت افزارها و نرم افزارهای این حرفه، اقدام به پاسخگویی شبانه روزی7*24 به مشتریان حقیقی و حقوقی خود می نماید.


اهداف و کارکردها

اهداف مرکز تماس عبارتند از:

  • ارتقاء نظام پاسخگویی بعنوان یک مسئولیت اجتماعی مبتنی بر قانون
  • ارتقاء سطح خدمت‌رسانی مطابق با اصل مشتری‌مداری
  • ایجاد ارتباط موثر و کارا با مشتریان مطابق سلیقه ی رسانه ای آن ها
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظام‌مند مسائل و مشکلات آنها
  • مدیریت دانش و تجربه سرمایه های انسانی
  • داده کاوی و تحلیل اطلاعات گردآوری شده در مرکز تماس


خدمات قابل ارائه

  • پاسخگویی و پیگیری حل مسائل و مشکلات مشتریان طرف قرارداد در خصوص کلیه ی تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی و تجهیزات IT
  • پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان
  • ارائه خدمات اطلاع رسانی و نظرسنجی
  • ارائه خدمات مرکز تماس و خدمات help desk به مشتریان و شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
  • ارائه گزارشات تحلیلی مطابق نیازها و  انتظارات مشتریان

 

شیوه های ارتباط با مرکز تماس شرکت ایران ارقام

·         برقراری تماس با شماره ی 83814-021

·         ارسال ایمیل به آدرس: crm@iranargham.com

·         ارسال فکس با شماره گیری 83814-021  و انتخاب عدد 2 درIVR  پخش شده

 

·         ارسال sms به شماره 200083814